pogosta vprašanja

išči pomoč in informacije
bob je ugoden ponudnik mobilnih storitev in je namenjen fizičnim osebam. z nami lahko ceneje telefoniraš, pošiljaš sporočila SMS in MMS ter brskaš po spletu. brez vezave in brez skritih pasti.

oglej si ponudbo bob paketov in telefonov.
ti je odgovor pomagal?
bob naročnik ali predplačnik je lahko samo fizična oseba.
ti je odgovor pomagal?
to pomeni da cena paketa bob ni pogojena z vezavo za določeno časovno obdobje.
ti je odgovor pomagal?
naročiš ga lahko preko spletne trgovine ali na izbranih prodajnih mestih . vsak paket vključuje tudi brezplačno bob kartico SIM.
ti je odgovor pomagal?
ob nakupu bob kartice SIM prejmeš sim 3v1, kar pomeni da se lahko to kartico SIM uporabi v vseh velikostih in si jo prilagodiš glede na to katero potrebuješ. če si že bob naročnik in potrebuješ bob kartico micro ali nano SIM, lahko kartico 3v1 enostavno naročiš s klicem na bob klicni center 068 680 680. novo SIM kartico prejmeš s priporočeno pošiljko.
ti je odgovor pomagal?
po nakupu bob paketa si s klicem na številko bob klicnega centra 068 680 680 aktiviraš začetni bonus, ki ga lahko izkoristiš za 100 minut pogovorov, sporočil SMS ali prenos podatkov (MB) v Sloveniji. izkoristiš ga lahko v naslednjih 12 mesecih oziroma do sklenitve naročniškega razmerja. v tem času se lahko kadarkoli odločiš za to, da skleneš naročniško razmerje ali pa polniš svoj bob račun z bob karticami.
ti je odgovor pomagal?
začetni bonus v obliki prednaloženega dobroimetja lahko uporabiš za skupno 100 minut pogovorov, sporočil SMS ali MB prenosa podatkov v Sloveniji. ne velja za določene storitve, kot so klici na komercialne številke, tuje številke itd. zamenjava brezplačnih enot za gotovino ni možna. z vsako začetno minuto pogovora in vsakim poslanim sporočilom SMS (največ 160 znakov) ali prenesenim 1 MB se skupno število minut zmanjša za ena, dokler ne porabiš vseh 100 minut in/ali sporočil SMS in/ali MB. enote so veljavne 12 mesecev oz. do sklenitve naročniškega razmerja.
ti je odgovor pomagal?
začetni bonus 100 enot lahko porabiš kakor želiš: za klice, SMS sporočila ali prenos podatkov v Sloveniji.

primer: če govoriš 70 minut, lahko preostalih 30 enot porabiš za sporočila sms ali prenos podatkov (MB).
ti je odgovor pomagal?
ko porabiš začetni bonus, se odločiš za bob naročniški paket  ali predplačniški paket .
ti je odgovor pomagal?
bob storitve lahko brez težav uporabljaš tudi v tujini. več informacij o cenah klicev v tujini in cenah drugih storitev lahko najdeš tukaj.
ti je odgovor pomagal?
da, vsi bob naročniški in predplačniški paketi omogočajo LTE omrežje.
ti je odgovor pomagal?
vsi naročniški bob paketi vključujejo hitrosti do 40/5 Mbit/s. če imaš vklopljeno tudi bob LTE opcijo , pa boš za samo 0,99 eur na mesec dosegal hitrosti do 100/50 Mbit/s.
ti je odgovor pomagal?
za uporabo LTE omrežja potrebuješ:
ti je odgovor pomagal?
moj bob ti omogoča jasen prikaz trenutne porabe, seznam klicev, pregled in plačevanje računov, urejanje direktne obremenitve ter polnjenje bob predplačniškega računa. nudi tudi naročanje različnih mobilnih storitev, kakor tudi spremembo naslova za prejem računa in tipa računa.

do portala moj bob dostopaš prek moj bob .
ti je odgovor pomagal?
po vklopu mobilnega telefona moraš vnesti kodo PIN svoje kartice SIM. če trikrat vneseš napačno kodo PIN, moraš vnesti kodo PUK. kodo PUK najdeš na certifikatu, kjer je bila pritrjena kartica SIM. naročniki lahko pridobite kodo PUK na portalu moj bob ali prek klicnega centra 068 680 680, ob uspešni identifikaciji. če desetkrat vneseš napačno kodo PUK, postane kartica SIM neuporabna. v tem primeru lahko zaprosite za menjavo SIM kartice.
ti je odgovor pomagal?
v primeru izgube ali kraje kartice SIM, ta dogodek prijaviš s klicem na bob klicni center 068 680 680. na tvojo željo ti lahko telefonsko številko začasno blokiramo, hkrati pa naročiš tudi novo kartico SIM z isto telefonsko številko, ki jo prejmeš s priporočeno pošiljko.
ti je odgovor pomagal?
vse se začne z nakupom bob kartice SIM . bob je tako enostaven, da se ti ni treba vnaprej odločiti, ali boš predplačnik ali naročnik. kupiš bob kartico SIM, aktiviraš začetni bonus: 100 enot, ki jih lahko porabiš za klice, SMS sporočila ali prenos podatkov v Sloveniji. če želiš, lahko svoj bob spremeniš v naročniški paket ali pa enostavno polniš svoj predplačniški paket z vrednostnimi karticami.
 
1
kupi
bob kartico SIM
+
2
pokliči 068 680 680 in
aktiviraj
začetni bonus
+
3
postani naročnik
izberi naročniški paket
 
ali
 
4
ostani predplačnik
polni s karticami
ti je odgovor pomagal?
najprej kupiš bob kartico SIM z bob številko 068 xxx xxx, če se odločiš obdržati svojo obstoječo številko, bo bob številka samo začasna. kupljeno začasno številko najprej enostavno aktiviraš s klicem na številko bob klicnega centra 068 680 680.

s klikom na »postani bob uporabnik« začneš s postopkom prijave naročniškega razmerja v katerem je obrazec za ohranitev obstoječe številke. v obrazec enostavno vneseš nekaj podatkov, ki so potrebni za uspešen prenos.
 
če si pri starem operaterju naročnik, vneseš:
  • svojo obstoječo telefonsko številko,
  • podatke zakonitega zastopnika ali naročnika na obstoječi številki (če je zakoniti zastopnik podjetje, morajo biti vneseni podatki podjetja),
  • številko računa, izdanega s strani starega operaterja, ki ne sme biti starejši od treh mesecev,
  • hkrati se odločiš, če želiš pri prejšnjem operaterju ohraniti ali pa prekiniti naročniško razmerje
nisi prepričan, če imaš pravilno številko računa? o tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.
 
če si pri starem operaterju predplačnik, vneseš:
  • svojo staro telefonsko številko,
  • PUK kodo svoje stare telefonske številke,
  • v kratkem obdobju prenosa stare telefonske številke je potrebno imeti na predplačniškem računu naloženo 5 eur. to je strošek prenosa številke, ki ga zaračuna prejšnji operater
nisi prepričan, če imaš pravilno PUK kodo? o tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.
 
po prijavi naročniškega razmerja in izpolnitvi obrazca za prenos številke te v roku enega do dveh dni obišče kurirska služba. kurir te identificira in izroči v podpis en izvod naročniške pogodbe ter en izvod zahteve za prenos številke, druga izvoda obdržiš ti. zahtevo za ohranitev številke lahko podpiše le oseba, ki ima status naročnika pri starem operaterju.

kurir ti hkrati izroči 6 mestno potrditveno kodo za primer, če si ob prijavi želel aktivacijo naročniškega razmerja. s to kodo na bob spletni strani aktiviraš naročniško razmerje.

prenos številke se bo uspešno zagnal po aktivaciji naročniškega razmerja. torej ne pozabi po obisku kurirja, kar v najkrajšem možnem času, aktivirati naročniško razmerje.

ko s strani kurirske službe prejmemo pravilno izpolnjen obrazec za prenos številke, traja samo en delovni dan in prenos je končan. bob kartica SIM od takrat naprej deluje s tvojo obstoječo telefonsko številko.
ti je odgovor pomagal?
številko lahko preneseš kadarkoli. potrebno je le izpolniti kratek spletni zahtevek , zahtevek natisniti, s strani uporabnika na obstoječi številki tudi lastnoročno podpisati in poslati po pošti na bob naslov:

bob
p. p. 415
1001 Ljubljana
 
enak obrazec velja za prenos številke na bob predplačniško ali naročniško razmerje.
 
če si pri starem operaterju naročnik, vneseš:
  • svojo obstoječo telefonsko številko,
  • podatke zakonitega zastopnika ali naročnika na obstoječi številki (če je zakoniti zastopnik podjetje, morajo biti vneseni podatki podjetja),
  • številko računa, izdanega s strani starega operaterja, ki ne sme biti starejši od treh mesecev,
  • hkrati se odločiš, če želiš pri prejšnjem operaterju ohraniti ali pa prekiniti naročniško razmerje
nisi prepričan, če imaš pravilno številko računa? o tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.
 
če si pri starem operaterju predplačnik, vneseš:
  • svojo staro telefonsko številko,
  • PUK kodo svoje stare telefonske številke,
  • v kratkem obdobju prenosa stare telefonske številke je potrebno imeti na predplačniškem računu naloženo 5 eur. to je strošek prenosa številke, ki ga zaračuna prejšnji operater.
nisi prepričan, če imaš pravilno PUK kodo? o tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.
 
ko na bobu prejmemo pravilno izpolnjen obrazec za prenos številke, traja samo en delovni dan in prenos je končan. bob SIM kartica od takrat naprej deluje s tvojo obstoječo telefonsko številko.
ti je odgovor pomagal?
cene klicev in sporočil sms v Sloveniji stanejo pri osnovnem naročniškem paketu bob 4 cente 4 cente/minuto. brez vezave, brez fiksnih stroškov.

na razpolago imaš tudi naročniške pakete z mesečno naročnino, s katero lahko zakupiš določeno število minut, SMS sporočil in določeno količino prenosa podatkov v Sloveniji. če boš porabil zakupljeno količino minut, SMS sporočil in podatkov, znaša nadaljnji strošek 4 cente na minuto, SMS sporočilo ali prenos podatkov (MB).

oglej si ponudbo bob naročniških paketov .
ti je odgovor pomagal?
obračunski interval 60/60 pomeni, da se vsaka začeta minuta obračuna kot polna minuta.
ti je odgovor pomagal?
v primeru aktivacije naročniškega razmerja, ko imaš še na voljo začetni bonus, se le-ta odstrani in ni več na voljo. denarno izplačilo preostalih enot ni možno.
ti je odgovor pomagal?
prijaviš se na povezavi postani bob uporabnik ali s klicem na številko bob klicnega centra 068 680 680, vnesi svoje podatke in izberi paket. potem, ko si opravil prijavo, ti pooblaščena oseba na dom prinese naročniško pogodbo. naslednji delovni dan bo tvoje naročniško razmerje samodejno aktivirano, o tem pa boš obveščen tudi prek SMS sporočila. ob dokumentaciji prejmeš še potrditveno kodo, s katero lahko že takoj po prevzemu aktiviraš naročniški paket na povezavi vnos aktivacijske kode . po vnosu potrditvene kode svoj mobilni telefon izklopiš in ponovno vklopiš in že lahko uporabljaš bob storitve po izbrani naročniški tarifi.
ti je odgovor pomagal?
naslednji delovni dan po dostavi pogodbe, bo tvoje naročniško razmerje samodejno aktivirano. o tem pa boš obveščen tudi prek SMS sporočila. v kolikor želiš postati bob naročnik takoj, potem potrditveno kodo vneseš na povezavi ali pa pokličeš na številko bob klicnega centra 068 680 680, kjer ti bo pri aktivaciji naročniškega paketa pomagal svetovalec. po opravljeni aktivaciji naročniškega paketa, svoj mobilni telefon izklopiš in ponovno vklopiš in tako postaneš naročnik bob.
ti je odgovor pomagal?
bob naročniški paket lahko brez težav in brezplačno zamenjaš v katerikoli drug naročniški paket iz aktualne bob naročniške ponudbe. ker je bob brez vezave je menjava paketa enostavna, hitra in predvsem brez stroška prehoda.

menjavo paketa lahko urediš preko SMS sporočila, tako da na številko 0680 pošlješ ime želenega paketa, preko portala moj bob ali s klicem na bob klicni center 068 680 680.

prehod iz naročniškega paketa v predplačniškega ni možen.
ti je odgovor pomagal?
stanje na svojem računu lahko preveriš na portalu moj bob ali prek poslanega SMS sporočila s ključno besedo STANJE na 0680. poslani SMS se zaračuna v skladu z veljavnim cenikom tvojega naročniškega paketa, prejeti SMS pa je brezplačen.
ti je odgovor pomagal?
naknadne spremembe naročniških podatkov lahko opraviš na portalu moj bob ali nas pokličeš na bob klicni center 068 680 680. ob spremembi imena, priimka ali pa stalnega naslova prebivališča, nam spremembo pošlji pisno na naslov bob p. p. 415, 1001 Ljubljana, v dopis pa priloži še kopijo veljavnega dokumenta, ki to spremembo izkazuje.

spremembo bomo izvedli v najkrajšem možnem času in te o tem obvestili.
 
ti je odgovor pomagal?
ne, prehod iz naročniškega paketa na predplačniški paket ni možen.
ti je odgovor pomagal?
naročniško razmerje bob prekineš na način, da pošlješ dopis, na katerem navedeš:
  • telefonsko številko, na kateri želiš trajno prekiniti naročniško razmerje,
  • podatke o naročniku,
  • kontaktne podatke in
  • razlog prekinitve.

dopis mora biti lastnoročno podpisan s strani naročnika. v primeru smrti naročnika pa je potrebno priložiti kopijo mrliškega lista.

dopis pošlješ na naslov:

bob
p. p. 415
1001 Ljubljana
 
ti je odgovor pomagal?
če želiš postati bob predplačnik enostavno kupi kartico SIM ter napolni svoj račun z bob vrednostno kartico.
ti je odgovor pomagal?
svoj bob račun lahko napolniš z vrednostno kartico bob, ki je na voljo na prodajnih mestih po Sloveniji, na bankomatih po Sloveniji in urbanomatih za Ljubljanski potniški promet. bob račun lahko napolniš tudi na portalu moj bob  ali pa pokličeš na bob klicni center 068 680 680.

polnjenje računa z vrednostno kartico je možno na več načinov:
  • pokličeš na številko 668 in izbereš številko 2 za polnjenje računa, vneseš skrito številko vrednostne kartice in potrdiš z znakom # (lojtra).
  • polnjenje preko ukaznega niza: *668*skrita številka vrednostne kartice # tipka kliči
  • obiščeš spletno stran, vpišeš telefonsko številko ter skrito številko vrednostne kartice in potrdiš s klikom na “napolni” ali preko portala moj bob.
ti je odgovor pomagal?
začetni bonus (100 minut pogovorov, sporočil sms ali MB), ki si ga prejel ob aktivaciji, se ti upošteva tudi ko napolniš svoj bob račun.

primer: če ti je od začetnega bonusa ostalo 70 enot, in si polnil račun za 5 eur, boš hkrati imel na voljo 70 enot in 5 eur, pri čemer se bodo najprej porabile brezplačne enote. v primeru, da pa kličeš v tujino, komericalne številke itd. pa se bo porabljalo dobroimetje. enote so še vedno veljavne 12 mesecev od aktivacije, medtem ko je dobroimetje veljavno 3 mesece od polnitve.
 
ti je odgovor pomagal?
osnovna predplačniška tarifa je bob 6,6 centa , ki ti omogoča plačilo po porabi po enotni tarifi 6,6 centa za poslano sporočilo sms ali mms, minuto klica v Sloveniji v vsa mobilna in fiksna omrežja ali 1 MB prenosa podatkov. če želiš, lahko privzeti bob predplačniški paket 6,6 centa enostavno spremeniš v enega od predplačniških paketov z zakupom enot in tako brezskrbno uporabljaš mobilne storitve cel mesec.
ti je odgovor pomagal?
predplačniški paketi z zakupom enot (npr. bob 5ka) ti omogočajo, da enkrat na 30 dni plačaš določen znesek in tako porabljaš enote iz zakupa, namesto plačevanja po porabi. predplačniški paketi z zakupom se avtomatsko obnavljajo vsakih 30 dni, v kolikor imaš na računu dovolj sredstev.

za vklop predplačniškega paketa z zakupom enot, najprej poskrbi da imaš na svojem računu zadostno dobroimetje. nato enostavno pošlji ključno besedo za vklop na številko 0680 ali vklop uredi v portalu moj bob. primer vklopa preko SMS: »5KA« na 0680.

v kolikor želiš zakupe izklopiti, enostavno pošlji SMS s ključno besedo »ENOTNI« na 0680 in si s tem vklopi osnovno tarifo bob 6,6 centa. seznam vseh ključnih besed lahko preveriš tukaj.
ti je odgovor pomagal?
vsaka začeta minuta, se obračuna kot polna minuta.
ti je odgovor pomagal?
če želiš preveriti stanje na svojem bob računu, vtipkaj *668# in pritisni tipko za klicanje. lahko tudi pokličeš na številko 668 in ko se javi odzivnik, pritisneš številko 1 za preverjanje stanja. stanje lahko preveriš tudi s klicem na bob klicni center 068 680 680 ali na portalu moj bob .
ti je odgovor pomagal?
da bo tvoja bob predplačniška številka ostala aktivna, je potrebno račun napolniti vsaj na vsake tri mesece.

če računa ne napolniš več kot 270 dni, pa se številka izključi iz omrežja in je ne moreš več uporabiti.
ti je odgovor pomagal?
seveda, bob ti omogoča ugodne cene klicev tudi v tujini. več informacij o cenah najdeš tukaj
ti je odgovor pomagal?
da, kadarkoli lahko preideš na bob naročniški paket. postopek prehoda na naročniško razmerja lahko opraviš tako, da se prijaviš na povezavi  in vneseš svoje podatke. po opravljeni prijavi boš na dom prejel dokumentacijo. naslednji delovni dan bo tvoje naročniško razmerje samodejno aktivirano, o aktivaciji  pa te bomo obvestili tudi prek SMS sporočila. če želiš postati naročnik takoj, ob podpisu naročniške pogodbe prejmeš tudi potrditveno kodo, ki jo vneseš na povezavi.  po opravljeni potrditvi naročniškega paketa svoj mobilni telefon izklopiš in ponovno vklopiš, aktiviraš si svoj naročniški paket ter izkoristiš ugodne cene klicev.

pri prehodu z bob predplačniškega na bob naročniško razmerje je maksimalna višina prenosa dobroimetja 20 eur, ki se prenese v dobropis na tvojem naročniškem računu.
ti je odgovor pomagal?
med predplačniškimi paketi lahko prehajaš kadarkoli z poslano ustrezno ključno besedo na 0680 ali v portalu moj bob. poskrbi le, da imaš na računu zadostno dobroimetje.
ti je odgovor pomagal?
v kolikor imaš zakupljene enote, se bodo le-te prenesle ob prehodu na drug predplačniški paket in ostale veljavne 30 dni od opravljenega zakupa teh enot.

primer: 1.1. si vključil paket bob 5ka, 15.1. pa paket hit bob. z aktivacijo paketa hit bob, se je bob 5ka izključila vendar so morebitne preostale enote ostale veljavne 30 dni od vklopa (torej 30.1.). po preteku 30 dni od aktivacije paketa hit bob, se bo avtomatsko opravil ponovni zakup paketa hit bob, v kolikor boš imel na računu dovolj sredstev.
ti je odgovor pomagal?
če si že bob uporabnik in potrebuješ bob kartico micro SIM ali nano SIM, jo lahko enostavno naročiš s klicem v bob klicni center na 068 680 680.

v primeru izgube ali kraje kartice SIM, ta dogodek prijaviš s klicem na 068 680 680. na tvojo željo ti lahko telefonsko številko začasno blokiramo, hkrati pa naročiš tudi novo kartico SIM.

novo kartico SIM prejmeš s priporočeno pošiljko.
 
ti je odgovor pomagal?
blokado klicev na 090 številke lahko opraviš na portalu moj bob  , s klicem na bob klicni center 068 680 680 ali pošlješ e-mail na info@bob.si, v katerega dopišeš svoje geslo.
ti je odgovor pomagal?
v izogib visokim stroškom, ti pri porabi 20 EUR prenosa podatkov izven zakupljenih količin v Sloveniji, prenos podatkov onemogočimo. za bob naročnike to pomeni pri 500 MB prenosa podatkov, za predplačnike pa 300 MB prenosa podatkov. preko SMS sporočila boš obveščen pri 80% in 100% porabe omejitve.

omejitev velja samo za prenos podatkov v Sloveniji in si jo lahko kadarkoli izklopiš ali vklopiš preko SMS sporočila.
ti je odgovor pomagal?
omejitev prenosa podatkov v Sloveniji lahko vklopiš ali izklopiš kadarkoli preko SMS sporočila. za izklop omejitve pošlji »brez limita« na 0680, za ponovni vklop pa »limit« na 0680.
ti je odgovor pomagal?
če ne želiš, da bi se tvoja številka izpisala na telefonu oseb, ki jih kličeš, jo lahko skriješ. v tem primeru se bo prejemniku klica ob klicu izpisal le tekst »skrita številka«.

bob omogoča vsem naročnikom, da storitev omejitev identitete klicatelja vklopiš ali izklopiš brezplačno kadarkoli želiš.

predplačniki ne morejo uporabljati storitve oz. svoje številke ne morejo skriti.
 
ti je odgovor pomagal?
storitev skrita številka lahko vklopiš ali izklopiš na naslednje načine:
  • posamezni klic lahko skriješ s kodo za začasno omejitev prikaza številke. preden vneseš številko, ki jo želiš poklicati, vtipkaj #31#. primer: #31#068xxxxxx + kliči,
  • številko lahko za vse nadaljnje klice skriješ z vklopom storitve skrita številka v meniju svojega telefonskega aparata (nastavitve klicanja), storitev skrita številka lahko trajno aktiviraš ob sklenitvi naročniške pogodbe ali kadar koli pozneje s klicem na 068 680 680. na tej številki lahko zahtevaš tudi izklop storitve.
ti je odgovor pomagal?
da. v primeru da boš nedosegljiv, boš prejel SMS obvestilo o tem kdo te je klical v času tvoje nedosegljivosti.
ti je odgovor pomagal?
želiš dostopati do spleta kjerkoli in kadarkoli želiš? bob ti ponuja enostaven vklop podatkovne opcije 1 GB , s katero lahko za le 5 eur na mesec prenašaš do 1 GB podatkov.

opcijo lahko vklopiš kadarkoli želiš: 

√ lahko že ob prijavi naročniškega razmerja,
√ s klicem na bob klicni center 068 680 680,
√ preko portala moj bob ali
√ prek SMS sporočila s ključno besedo »bob 1GB« na 0680.
 
vklop/izklop opcije lahko izvedeš enkrat mesečno.

podatkovno opcijo 1 GB lahko vklopijo le bob naročniki. če še nisi, lahko svoj predplačniški paket enostavno spremeniš v naročniškega.
ti je odgovor pomagal?
na kateremkoli bob naročniškem paketu si lahko enostavno vklopiš bob LTE opcijo , ki ti omogoča hitrosti prenosa podatkov do 100/50 Mbit/s za le 0,99 eur na mesec!

opcijo lahko vklopiš kadarkoli želiš:

√ lahko že ob prijavi naročniškega razmerja,
√ s klicem na bob klicni center 068 680 680,
√ preko portala moj bob ali
√ prek SMS sporočila s ključno besedo »bob LTE« na 0680.
 
vklop/izklop opcije lahko izvedeš enkrat mesečno.

bob LTE opcijo lahko vklopijo le bob naročniki. če še nisi, lahko svoj predplačniški paket enostavno spremeniš v naročniškega.
ti je odgovor pomagal?
blago sem kupil prek bob spletne trgovine:

če z nakupom blaga prek spletne trgovine nisi zadovoljen, nam lahko v roku 14 dni od prejema blaga pošlješ natisnjen in izpolnjen obrazec za vračilo blaga , priloženo kupljeno blago in kopijo računa na naslov:

bob servis
p. p. 430,
1000 Ljubljana
 
stroške vračila blaga krije kupec. blago moraš vrniti neodprto, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži. blago v zakonskem času za 14 dni od prejema blaga ni namenjeno uporabi.

izjema je vračilo blaga zaradi stvarne napake na spletu kupljenega blaga. če je ugotovljeno, da SIM kartica ne deluje že ob prvem poizkusu uporabe, si kljub temu, da je embalaža odprta, upravičen do odprave napake na SIM kartici. v roku 14 dni od prejema blaga nam pošlješ natisnjen in izpolnjen obrazec, priloženo kupljeno blago in kopijo računa na naslov:

bob servis
p.p. 430
1000 Ljubljana
 

blago sem kupil na prodajnem mestu:

v primeru nakupa blaga na prodajnem mestu, se ga vrne na isto prodajno mesto, kjer prodajalec oceni pogoje upravičenosti vračila blaga. to velja tudi ob ugotovitvi stvarne napake na kupljenem blagu.

telefon ne deluje:

v primeru uveljavljanja reklamacije iz naslova garancije na telefonskem aparatu se lahko obrneš na pooblaščenega serviserja.
ti je odgovor pomagal?
če si bob naročnik in želiš, da tvojo številko najdejo tudi drugi uporabniki, se lahko odločiš za objavo številke v telefonskem imeniku Telekoma Slovenije – TIS. ob številki bodo objavljeni tudi podatki uporabnika številke. objavo ali odjavo iz imenika lahko urediš ob prijavi naročniškega razmerja, na portalu moj bob ali s klicem na bob klicni center 068 680 680.
ti je odgovor pomagal?
če si naročnik storitev bob, boš prejel račun bob v tiskani ali elektronski obliki. obračunski cikel je 24. v mesecu.

tiskani račun

je račun v fizični obliki, ki ga prejmeš na naslov, ki si ga navedel ob prijavi.
 
elektronski račun

e-račun pomeni, da lahko namesto tiskanega računa prejmeš račun v elektronski obliki. e-račun boš kot priponko (XML in PDF oblika) prejel na izbrani e-naslov, ki ga navedeš ob prijavi, če želiš pa te lahko o vsakem prejemu e-računa brezplačno obvestimo tudi preko SMS sporočila. izgled e-računa je identičen tiskanemu računu, le specifikacija klicev je preglednejša in vizualno prilagojena elektronski obliki. e-račun ti omogoča boljši pregled opravljenih storitev. ob vklopu e-računa prejmeš na izbrani e-naslov tudi potrditveni e-mail. šele ko ga potrdiš, se spremeni tip računa v elektronsko obliko, zaradi možnosti napačno vpisanega e-naslova. storitev e-račun je brezplačna.
 
ti je odgovor pomagal?
če imaš bob paket z vključenimi količinami, prvi račun vključuje:
  • naročnino, zaračunano od dneva sklenitve naročniškega razmerja do konca prvega obračunskega obdobja (do vključno 24. v mesecu) in
  • storitve, ki niso vključene v ceno paketa (kot na primer klici na plačljive 090 številke, klici v tujino itd.)
na vseh izdanih računih se mesečna naročnina in opravljene storitve zaračunavajo za preteklo obračunsko obdobje. obračunsko obdobje je od 25. v mesecu do 24. naslednji mesec in ga ni možno zamenjati v drugega.

če si naredil prenos številke in obdržal svojo staro telefonsko številko, boš prejel zbirni račun za opravljene storitve na začasni bob številki in preneseni številki. to pomeni da boš prejel račun in 2 specifikaciji, v prihodnje pa boš prejemal samo še račun.
ti je odgovor pomagal?
prvi račun je vedno poslan v obliki, ki je bila naročena na naročniški pogodbi. če imaš naročen e-račun, bo prispel na tvoj e-naslov, v nasprotnem primeru pa boš prejel tiskani račun po običajni pošti na tvoj naslov za prejemanje računov.
ti je odgovor pomagal?
prvi izdani račun bo zbirni račun za opravljene storitve za začasno bob številko in tvojo preneseno številko. zato boš prejeli račun in 2 specifikaciji. v prihodnje pa boš prejemal samo še račun.
 
račun lahko prejemaš v tiskani ali elektronski obliki:
 
-    tiskani račun

je račun v fizični obliki, ki ga prejmeš na naslov, ki si ga navedel ob prijavi.

-    elektronski račun

e-račun pomeni, da lahko namesto tiskanega računa prejmeš račun v elektronski obliki. e-račun boš kot priponko (XML in PDF oblika) prejel na izbrani e-naslov, ki ga navedeš ob prijavi. izgled e-računa je identičen tiskanemu računu, le specifikacija klicev je preglednejša in vizualno prilagojena elektronski obliki. e-račun ti omogoča boljši pregled opravljenih storitev. ob vklopu e-računa prejmeš na izbrani e-naslov tudi potrditveni e-mail. šele ko ga potrdiš se aktivira prejem e-računa namesto tiskanega. storitev e-račun je brezplačna.
 
namig:
storitve in klici opravljeni v tujini so lahko obračunani z zamikom in bodo vidni šele na enem izmed naslednjih izdanih računov.
 
stanje:
stanje na svojem računu lahko preveriš na portalu moj bob  ali pošlji SMS s ključno besedo STANJE na 0680.
 
opozorilo:
v kolikor imaš vključeno podatkovno opcijo 1 GB prihaja do nepravilnega prikaza prenosa podatkov, saj sistem prikazuje porabljeno količino 1.024 MB že ob prvem prenosu, ne glede na dejansko porabo oz. količino prenesenih podatkov. težavo odpravljamo in se ti za nevšečnosti opravičujemo.
ti je odgovor pomagal?
rok za plačilo bob računa je 10 dni od izdaje računa. opomin za neporavnane, zapadle obveznosti se v SMS obliki pošlje pet delovnih dni po zapadlosti računa.

v primeru izklopa izhodnih storitev zaradi neplačila računa te prosimo, da obveznosti poravnaš in potrdilo o poravnanih obveznostih pošlješ na faks številko 068 606 606 ali e-naslov: izterjave@bob.si. poleg pripiši svojo bob številko, za katero prilagaš potrdilo o poravnanih obveznostih.

če prejetega računa ne najdeš, lahko do svojih računov vedno brezplačno dostopaš na spletnem portalu moj bob ali pa naročiš kopijo računa na številki bob klicnega centra 068 680 680. pošiljanje kopije računa se zaračuna 5,50 eur.

račun lahko plačaš tudi prek ročno izpolnjenega plačilnega naloga (UPN). pošlji SMS sporočilo s ključno besedo RACUN na 0680 in pridobi podatke o računu

če prejetega računa ne najdeš, lahko do svojih računov vedno brezplačno dostopaš na spletnem portalu moj bob ali pa naročiš kopijo računa na številki bob klicnega centra 068 680 680. pošiljanje kopije računa se zaračuna 5,50 eur.
ti je odgovor pomagal?
račune in razčlenjene račune si lahko ogledaš na portalu moj bob. 

kopijo računa lahko naročiš prek klicnega centra 068 680 680 ali s pisno zahtevo na elektronski naslov info@bob.si. ob zahtevi boš potreboval davčno številko naročnika ali rojstni datum in naslov naročnika.

skladno z veljavnim cenikom bob se ponovno pošiljanje računa zaračuna na naslednjem izdanem računu v znesku 5,50 EUR z DDV.

na razpolago so ti računi za zadnjih 12 mesecev.
ti je odgovor pomagal?
poleg mesečnega računa s seštevkom stroškov ti, na tvojo željo, ob vsakem računu pošljemo tudi razčlenjen račun. tako boš imel kot bob naročnik celovit in jasen pregled nad pogovori in storitvami, ki jih boš uporabljal, pri čemer bodo, v skladu z zakonom, zadnja tri mesta telefonskih številk prikrita.

razčlenjen račun lahko kadarkoli vklopiš ali izklopiš na portalu moj bob  ali s klicem v bob klicni center 068 680 680. v primeru naročila tiskanega razčlenjenega računa se bodo zaračunali stroški izdaje tiskanega razčlenjenega računa, v višini 1,70 eur z DDV na izpis.

brezplačen izpis razčlenjenega računa si lahko zagotoviš tako, da na portalu moj bob ali s klicem na bob klicni center 068 680 680 vključiš e-račun. z vklopom e-računa boš račun skupaj z izpisi opravljenih klicev in storitev mesečno brezplačno prejemal na svoj e-naslov.

na razpolago so ti razčlenjeni računi za zadnje 3 mesece.
ti je odgovor pomagal?
če želiš, lahko naročiš razčlenjeni račun za obdobje največ zadnjih treh mesecev. naročilo pošlji na naslov bob p.p. 415, 1001 Ljubljana ali pa kot skeniran dopis prek elektronske pošte na info@bob.si. dopis naj vsebuje ime in naslov naročnika, naročniško telefonsko številko, kontaktne podatke ter lastnoročni podpis. razčlenjeni račun ti pošljemo na naslov naročnika po priporočeni pošti. ob pošiljanju se bodo zaračunali stroški izdaje tiskanega razčlenjenega računa, v višini 1,70 eur z DDV na izpis.
ti je odgovor pomagal?
če imaš na svoje ime sklenjenih več naročniških razmerij, lahko prejmeš en zbirni račun za vse številke. na zbirnem računu je prikazana specifikacija obračuna storitev za vsako posamično telefonsko številko posebej, celoten znesek za plačilo pa je seštet in združen na skupnem zbirnem računu. to pomeni, da lahko vsak mesec opravljene storitve za vse svoje telefonske številke poravnaš hkrati z enim plačilnim nalogom.

za naročilo zbirnega računa natisni in izpolni obrazec za vklop zbirnega računa , ga lastnoročno podpiši in pošlji na elektronski naslov info@bob.si ali na naslov bob, p. p. 415, 1001 Ljubljana.

prazen papirni obrazec lahko po potrebi naročiš tudi s klicem na številko za pomoč uporabnikom 068 680 680 ali preko elektronske pošte info@bob.si.
ti je odgovor pomagal?
zbirni račun lahko v celoti ukineš ali pa naročiš izstop ene telefonske številke z zbirnega računa. to lahko storiš prek klica na številko za pomoč uporabnikom 068 680 680 ali elektronske pošte na info@bob.si. ob zahtevi boš potreboval davčno številko naročnika ali rojstni datum in naslov stalnega prebivališča naročnika.
ti je odgovor pomagal?
če potrebuješ dodatne informacije povezane z računom, smo ti vedno dosegljivi:
  • na številki bob klicnega centra 068 680 680,
  • e-pošta: info@bob.si ali
  • pošta: bob p.p. 415, 1001 Ljubljana
da bo tvoje vprašanje kar najhitreje rešeno, te prosimo, da se ob podajanju pritožbe ali pridobivanju dodatnih informacij identificiraš (podatki naročnika) in navedeš številko računa ter postavke na računu, na katere se vprašanje nanaša.
ti je odgovor pomagal?
da. opomin se pošlje v brezpapirni SMS obliki. SMS opomin za neporavnane zapadle obveznosti pošljemo peti delovni dan po zapadlosti računa.
ti je odgovor pomagal?
potrdilo o plačilu lahko pošlješ na elektronski naslov izterjave@bob.si ali na faks številko: 068 606 606. poleg pripiši svojo bob številko.
ti je odgovor pomagal?
če imaš zaradi neplačila računa izklopljene izhodne storitve te prosimo, da obveznosti poravnaš in potrdilo o poravnanih obveznostih pošlješ na faks številko 068 606 606 ali e-mail: izterjave@bob.si. poleg pripiši svojo bob številko, za katero prilagaš potrdilo o poravnanih obveznostih.
ti je odgovor pomagal?
direktno obremenitev lahko skleneš enostavno prek spletnega portala moj bob , vklop je povsem enostaven in varen. najprej vneseš številko svojega plačilnega računa (IBAN ali TRR številka), vklop pa potrdiš prek varnostnega SMS gesla, ki ga ob potrjevanju prejmeš na svojo telefonsko številko. pogoj za uspešen vklop je, da so vsi odprti bob računi plačani.

če si zamenjal banko in želiš prenesti direktno obremenitev na nov plačilni račun, to spremembo urediš enostavno prek spletnega portala moj bob. potrditev spremembe poteka enako kot pri zgoraj opisanem vklopu nove direktne obremenitve.
ti je odgovor pomagal?
po novi SEPA shemi, veljavni od 14.11.2012, se bob račun naročnika, ki ima sklenjeno direktno obremenitev, predvidoma obremeni 7. - 11. dan v mesecu. sprememba dne direktne obremenitve ni mogoča.
ti je odgovor pomagal?
ukinitev direktne obremenitve lahko najenostavneje izvedeš prek spletnega portala moj bob .

ukinitev direktne obremenitve je mogoča tudi z izpolnitvijo »Zahtevka za ukinitev soglasja direktne obremenitve SEPA« . natisnjen, popolno izpolnjen in podpisan »Zahtevek za ukinitev direktne obremenitve SEPA« pošlji na naslov:

bob,
p. p. 415,
1001 Ljubljana
 
če uporabljaš več bob številk in bi želel ukiniti direktne obremenitve za vse, je potrebno urediti izklop za vsako številko posebej oziroma izpolniti ločen zahtevek za vsako številko
ti je odgovor pomagal?
stanje o neporavnanih računih in hkrati vse podatke za plačilo neporavnanih računov lahko pridobiš prek SMS sporočila tako, da pošlješ SMS sporočilo s ključno besedo RACUN na številko 0680. poslano sporočilo se obračuna kot običajno poslano SMS sporočilo v skladu z veljavnim cenikom izbranega paketa. povratno SMS sporočilo, v katerem prejmeš želene informacije, je brezplačno.
ti je odgovor pomagal?
SMS sporočilo je kratko tekstovno sporočilo, ki ga pošlješ iz svojega mobilnega telefonskega aparata. eno poslano SMS sporočilo je omejeno na 160 znakov. daljša SMS sporočila, ki presežejo omejitev, so poslana kot večkratna SMS sporočila, torej kot dva ali več, odvisno od števila preseženih znakov.

opozorilo: v SMS sporočila lahko vključiš tudi šumnike (č,š,ž), ali druge posebne znake. ob prvi uporabi šumnikov (ali posebnih znakov) se omejitev 160 znakov, zmanjša na maksimalno 70 znakov na sporočilo. SMS sporočilo, ki bo zasedalo več kot 70 mest, se bo preoblikovalo v najmanj dve SMS sporočili in tako tudi obračunalo kot najmanj dve posredovani SMS sporočili.
ti je odgovor pomagal?
nastavitve za dostopanje do spleta in pošiljanje MMS sporočil najdeš tukaj.  v pomoč ti bo tudi slikovni postopek nastavitev.
ti je odgovor pomagal?
da boš lahko svojo napravo nemoteno uporabljal tudi v tujini moraš imeti vnesene pravilne APN nastavitve. tukaj preveri če imaš trenutno vnesene pravilne nastavitve.
ti je odgovor pomagal?
v nastavitvah tekstovnih ali SMS sporočil preveri, če imaš pravilno vneseno številko SMS centra za pošiljanje sporočil. pravilna številka, ki mora biti v nastavitvah vnesena, je +38640441000
ti je odgovor pomagal?
ne najdeš odgovora na svoje vprašanje? vprašaj nas   tukaj!
pogoji in dokumenti obvestila kontakt osebna izkaznica informacije o piškotkih natisni